20.04. Grattis: Tindra, Arla | Respons

Bröllop i Helsingfors - kontaktblankett

08.01.2019, 13:10
Kirkkohäät

‍Ett kyrkbröllop kan vara stort eller litet- huvudsaken är att det passar brudparet. Vigseln kan ske utanför kyrkans väggar. De som låtit viga sig hos magistraten kan få en kyrklig välsignelse och de som registrerat sitt partnerskap förbön.

Om ni planerar vigsel i Helsingfors, lämna dina kontaktuppgifter så tar man kontakt från din församling.

De med asterix * märkta fältena är obligatoriska.

Bröllop

Uppge namn.
Uppge adress.
Uppge postnummer.
Uppge telefonnumer.
Uppge e-postadress.

‍Förfrågan riktas till den ovan valda församlingen. Om du inte själv hör till en evangelisk-luthersk församling i Helsingfors, välj din partners församling.

Om ingendera hör till nämnda församlingar, meddela närmare önskemål i Tilläggsuppgifter- fältet.

I Tilläggsuppgifter- fältet kan du också ge önskemål om festplats. På denna blankett kan man dock inte boka festplats.