08.05. Onneksi olkoon: Heino | Palaute
Suomenlinnan kirkko

Tuomiokirkkoseurakunnan kesäoppaaksi 118 hakijaa

21.02.2024, 10:01 /  päivitetty 19.03.2024, 09:52
Haastatteluun kutsuttaviin hakijoihin ollaan yhteydessä viikon 12 aikana.
Tuomiokirkkoseurakunnan opasrekry

Tuomiokirkkoseurakunnan kesätyöhaku on päättynyt

Helsingin tuomiokirkkoseurakunnan kesäopashaku on päättynyt. Hakemuksia saapui määräaikaan mennessä 118 kappaletta. Haastatteluun kutsuttaviin hakijoihin ollaan yhteydessä viikon 12 kuluessa ja haastattelut järjestetään viikolla 13 Helsingin tuomiokirkolla.

Lisätietoja antaa palvelupäällikkö Anni Roiha puhelimitse p. 050 442 0050 tai sähköpostitse anni.roiha@evl.fi.

Tuomiokirkkoseurakunnan kesäoppaiden haku 2024

Pidätkö ihmisten kohtaamisesta ja olet helposti lähestyttävä asiakaspalvelija? Miltä kuulostaisi kesä Helsingin ytimessä ja työskentely suosituissa matkailunähtävyyksissä?

Oppaan työssä kohtaat matkailijoita ympäri maailman ja olet mukana luomassa positiivista vierailijakokemusta Helsingin historiallisissa kirkoissa. Työtehtäviisi kuuluvat matkailijoiden neuvonta, lipunmyynti, opastukset ja sisällöntuottaminen sosiaalisen median kanaviin. Ensisijainen työskentelypisteesi on Helsingin tuomiokirkossa, mutta työskentelet säännöllisesti myös Suomenlinnan kirkossa ja Johanneksenkirkossa.

Odotamme sinulta

- matkailualan, kaupan alan tai muun soveltuvan alan koulutusta tai alan opintoja
- työkokemusta asiakaspalvelutehtävistä
- yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja
- hyvää suomen kielen ja englannin kielen taitoa

Luemme eduksi

- monipuolisen kielitaidon
- historian ja kulttuuriperinnön tuntemuksen
- Suomen ev.lut. kirkon tuntemuksen

Työsuhde on määräaikainen ajalla 29.5.–30.8.2024. Työsuhdetta edeltää palkallinen koulutus, joka järjestetään Helsingin tuomiokirkolla 16.5.2024 klo 16. Työsuhde edellyttää koulutukseen osallistumista ja työskentelemistä koko määräajan. Työsuhde on kokoaikainen 38 h 15 min / vko. Työaika sijoittuu pääsääntöisesti maanantaista perjantaihin klo 8–18 välille, mutta työ voi sisältää satunnaisesti ilta- ja viikonlopputyötä. Palkkaus on kirkon yleisen palkkausjärjestelmän vaativuusryhmän 402 mukainen (2365,01 €/ kk). Tämän lisäksi voidaan maksaa kokemukseen perustuvaa palkanlisää (81,50–304,00 €/kk).

Hakijan tulee olla työsuhteen alkaessa yli 18-vuotias. Tehtävään sovelletaan kuukauden (1) koeaikaa.

Lisätietoja tehtävästä antaa palvelupäällikkö Anni Roiha puhelimitse p. 050 442 0050 tai sähköpostitse anni.roiha@evl.fi.

Helsingin tuomiokirkkoseurakunnan arvoja ovat rohkeus, oikeudenmukaisuus ja yhteisöllisyys. Seurakunta toimii Helsingin ydinkeskustassa ja sen alueella asuu yli 50.000 ihmistä. Tuomiokirkkoseurakuntaan kuuluu n. 30.000 jäsentä. Kaikkia heitä ja muita Helsingin keskustassa työtä tekeviä ja vierailevia varten seurakunnassa on yli 50 työntekijää.