19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute

Avoimet työpaikat

16.02.2024, 10:12
Haluatko tehdä hyvää työtä, jolla on merkitystä? Ja, jossa saat tehdä hyvää?
Tule meille töihin. Tarjoamme monipuolisia ja merkityksellisiä työmahdollisuuksia.
Tuemme työntekijöidemme ammatillista kasvua ja tavoitteiden saavuttamista ja monipuolisia koulutusmahdollisuuksia.
Arvostamme luovuutta ja innovaatioita, joten rohkaisemme työntekijöitämme luomaan uusia ideoita ja ratkaisuja.
Joustamme työntekijöidemme erilaisissa elämäntilanteissa. Se kuuluu arvoihimme.
Tervetuloa tekemään hyvää!
nuoria aikuisia

Helsingin seurakuntayhtymässä on töitä niin paikallisseurakunnissa kuin Seurakuntienkin talossa. Työtehtäviä on yhteisissä henkilöstö-, talous-, kiinteistö-, jäsenrekisteri- , tietotekniikka-, laki- ja viestintäasioissa sekä monissa seurakuntatyön yhteisissä tehtävissä.

Helsingin seurakuntayhtymässä on monia ammattiryhmiä:

• papit
  • kirkkomuusikot
  • sairaalasielunhoitajat ja perheneuvojat
  • diakoniatyöntekijät
  • nuorisotyöntekijät
  • lastenohjaajat/varhaiskasvatuksen ohjaajat
  • hautausmaatyöntekijät
  • kiinteistö- ja kirkonpalvelustyöntekijät
  • hallinto- ja toimistotyöntekijät

Henkilöstötietoja vuodelta 2022

• Helsingin seurakuntayhtymän palveluksessa oli 1014 henkilöä.
  • Henkilöstön keski-ikä oli 46 vuotta.
  • Naisten prosentuaalinen osuus henkilöstöstä oli 70 %, 713 henkilöä. Miesten osuus oli 30 %, 301 henkilöä.
ihmisiä ulkona

Henkilöstön kehittäminen

Helsingin seurakuntayhtymän osaamisen kehittämistarjonta pohjautuu strategisen osaamisen kehittämissuunnitelmaan, jossa painopisteinä vuodelle 2022 olivat johtamisosaaminen, moniosaaminen sekä digiosaaminen.

Waste and Feast ravintola
Helsingin seurakunnissa on monenlaisia työtehtäviä, joissa pääset aidosti tekemään muille hyvää.

Tavoitteenamme on olla paras kirkon alan työpaikka
Lapsi ulkona aikuisten kanssa
Kirkko Helsingissä on työpaikka, jossa työskentelemällä teet merkityksellistä työtä monen ikäisten ja erilaisten ihmisten parissa.