19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Koko Helsinki

Oulunkylän seurakunnan vapaaehtoistoiminta

09.04.2024, 08:49
Vapaaehtoistyö on monimuotoista. Autamme sinua löytämään oman juttusi!
Kolme naista valmistelemassa yhteisöruokailua ruokapäydän ääressä.

Hae Oulunkylän seurakunnan vapaaehtoiseksi

Hakulomake löytyy osoitteesta https://oulunkylansrk.clara.fi/

Täytä lomake, niin seurakunnan työntekijä on sinuun yhteydessä. Jos et löydä lomakkeelta itsellesi sopivaa vapaaehtoistehtävää, ole yhteydessä Maria Obafemi-Onuigboon (yhteystiedot alla).

Vapaaehtoiseksi?

Seurakunnan arjessa ja juhlassa tarvitaan erilaisia ihmisiä erilaisiin tehtäviin. Valtaosaa työstä ei voi tehdä vain työntekijöiden kesken, vaan mukana on suuri joukko vapaaehtoisia.

Olemme kaikki erilaisia, ja niin ovat myös vapaaehtoistyötehtävämme. Seurakunnan vapaaehtoisena pääset hyödyntämään omaa osaamistasi ja lahjojasi sinulle mieleisessä toiminnassa, niin usein kuin sinulle sopii.

Olisitko kiinnostunut olemaan vaikkapa iltapäiväkerhon kerhomummi tai -vaari? Kiinnostaisiko yhteisöruokailuiden tehtävät? Olisiko lähimmäispalvelu ikäihmiselle juuri sinun juttusi? Ehkä sinulla olisi idea, jota haluaisit toteuttaa?

Niin tai näin, tässä vain murto-osa tehtävistä, joissa kaipaamme vapaaehtoisia.

Vapaaehtoisille tarjoamme vastineeksi annetusta ajasta perehdytyksen, mukavan toteuttajaporukan, virkistystoimintaa sekä erilaisia koulutuksia tehtävästä ja toiminnasta riippuen.

Löydä oma juttusi, me autamme sinua siinä!

Lisätietoja: YHDESSÄ-projektin projektipäällikkö Maria Obafemi-Onuigbo, maria.obafemi-onuigbo@evl.fi, 050 380 4138