14.05. Onneksi olkoon: Tuula | Palaute
Roihuvuoren seurakunta

Seurakuntaneuvosto hyväksyi uudet aluetoimikuntien jäsenet

17.03.2021, 18:07
Tummansinisellä taustalla teksti

Roihuvuoren aluetoimikunta kasvoi

Seurakuntaneuvoston maaliskuun kokouksessa oli esillä mm. Laajasalon ja Roihuvuoren aluetoimikuntien ehdotukset uusista jäsenistä. Aluetoimikunnat koostuvat seurakuntalaisista, jotka yhdessä työntekijöiden kanssa suunnittelevat ja toteuttavat alueensa toimintaa.

Roihuvuoren aluetoimikuntaan tuli Facebookin kaupunginosaryhmissä esitetyn kutsun kautta niin paljon uusia ihmisiä Marjaniemestä, Roihuvuoresta ja Tammisalosta, että kokonaismäärä ylitti sallitun 12 jäsenen määrän. Neuvosto hyväksyi aluetoimikunnan esityksen jäsenmäärän kasvattamisesta 16 henkeen.

11 hakijaa Laajasalon kappalaiseksi

Lopuksi kuultiin kirkkoherran ilmoituksia, joista nostettakoon esiin Laajasalon kappalaisen viranhaku Kari Laaksosen jäädessä eläkkeelle 1.6.2021. Paikka haki 11 henkilöä. Haastattelut pidetään viikolla 12 ja tavoitteena on tehdä valinta 15.4.2021.