20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Roihuvuoren seurakunta

Lasten pääsiäinen 2022 Roihuvuoren seurakunnassa

18.03.2021, 15:49 /  päivitetty 29.03.2022, 17:54
Elävä aasi ja pääsiäispupu, suklaamunajahtia ja pääsiäisikkunat! Tervetuloa koko perhe seurakuntaamme kokemaan pääsiäisen riemua.
Oranssilla taustalla teksti Lasten pääsiäinen sekä pieni piirrospupu. Ympyrän sisällä oikeassa reunassa lähikuva oikeasta pupusta.

Palmusunnuntain perhemessu 10.4. klo 12 Laajasalon kirkossa. Liturgi Juha Takala, avustava pappi Emma Salonen ja kanttori Päivi Niva-Vilkko. Mukana lastenohjaaja Taini Nurmesviita.

Pääsiäismyyjäiset ja lounas palmusunnuntaina klo 13–15 Laajasalon kirkolla. Myynnissä leivonnaisia, neuleita ja kirjoja. Arpajaiset. Lapsille aasikärryajelua 2 € sekä virpomisvitsojen koristelua (mukaan oma oksa), mahdollisuus virpoa kirkolla suklaamunia vastaan.

Menu: riisi, aasialaistyyppinen kasviskastike, salaatti ja jälkiruoka. Aikuiset 10 €, lapset 5–15 v. 5 €, pienimmät ilmaiseksi. Tuotto Medialähetys Sanansaattajien ja Suomen Lähetysseuran työlle.

Pääsiäiselämyksiä 16.4 klo 10–14 Laajasalon kirkolla. Tule ihailemaan pääsiäisikkunoita, kulkemaan hiljaista pääsiäispolkua ja tutustumaan vaikka lasten kanssa elävään pääsiäispupuun. Lapsille jaetaan Lastenmaa-lehdet ja suklaamunat.

Pääsiäisen perhemessu su 17.4. klo 10 Roihuvuoren kirkossa. Liturgi Juha Takala, avustava pappi Emriikka Salonen ja kanttori Hannele Filppula. Lapsi- ja nuorisokuoro Sonórus. Lapsille suklaamunien etsintää.

Påskblommor mot en vit bakgrund. Ihopklippt av Linda Jordas.