27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute
Roihuvuoren seurakunta

Lapsikuoro Kipinään mahtuu mukaan vaikka kesken kauden

10.03.2021, 15:27 /  päivitetty 11.03.2021, 14:51
Unelmoitko laulamisesta? Lapsikuoro Kipinässä, eskarilaisista 6. luokkalaisiin, ei tarvitse olla valmis laulaja vaan kipinä laulamiseen riittää. Mukaan voit tulla vaikka heti!
Lapsen kämmenet auki, jossa värikästä kirjoitusta ja hymynaamoja, niiden päällä suurella teksti Kipinä, jossa hohtavat reunat.

Harjoittelemme maanantaisin klo 15-16 Laajasalon kirkolla koronarajoitusten sallimissa puitteissa. Etäosallistuminen on myös mahdollista koko kevään, ja mukaan saa tulla kesken kauden. Laulamisen lomassa liikutaan ja soitetaan välillä soittimia.

Kipinän ohjelmisto koostuu lasten virsistä, hengellisistä lauluista sekä muusta lastenmusiikista ja kuoromusiikista. Kuoro esiintyy seurakunnan tilaisuuksissa sekä paikallisissa tapahtumissa.

Tiedustelut: