29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute

Koululaisten kerhot keväällä 2024

Roihuvuoren seurakunta

15.08.2023, 08:39 /  päivitetty 15.01.2024, 11:33
Kiinnostaisiko kokkaus, kuorolaulu tai teatteri? Vai kaipaisitko vain hengailupaikkaa koulupäivän jälkeen? Tervetuloa mukaan seurakunnan kerhotoimintaan!

Joihinkin kerhoihin on ilmoittautuminen, toisiin saa vain ilmestyä paikalle. Kaikki seurakunnan kerhot ovat maksuttomia, monessa tarjotaan myös välipalaa. Tässä tämän syksyn kerhotarjonta:

KOKKIKERHOT

Laajarannassa (Humalniementie 15). Kokkikerhoista vastaa Saila Lavonen, häneltä voit kysyä lisätietoa: saila.lavonen@evl.fi

TEATTERIKERHO

Teatterikerho on tarkoitettu 2.-6. -luokkalaisille, se kokoontuu L‍aajasalon kirkon kerhosiivessä (Reposalmentie 13) torstaisin klo 14:30-16 (ilmoittautuminen Teatterikerhoon). Kerhoa ohjaavat Margit ja Marika Pulkkinen, heiltä voi kysyä kerhosta: margit.pulkkinen@evl.fi tai marika.pulkkinen@evl.fi

LASTEN KUORO KIPINÄ

Lapsikuoro Kipinä on 5-12 -vuotiaille suunnattu kuoro, joka harjoittelee tiistaisin klo 15.30-16.45 24.8. Laajasalon kirkolla ti 5.9. alkaen. Laulamme lasten virsiä, hengellisiä lauluja sekä muuta kuoromusiikkia. Kuoro esiintyy seurakunnan tilaisuuksissa ja konsertoi muiden kuorojen kanssa. (ilmoittautuminen). Harjoituksissa tarjotaan myös välipala. Kuoroa johtaa Tuuli Malve, lisätietoja voi kysyä tuuli.malve@evl.fi.

AVOIMET KERHOT (EI ILMOITTAUTUMISTA)

Roihuvuoren kirkolla keskiviikkoisin klo 15-16:30 kokoontuva Kaakaoklubi sekä Laajasalon kirkolla perjantaisin klo 13:30-15:30 Junnutupa ovat avoimia kerhoja, joissa tarjolla on välipalaa ja tekemistä kirkolla.

Junnutupa Laajasalon kirkolla keskiviikkoisin klo 14-16 on alakoululaisille suunnattu kerho, jossa saa leikkiä, pelata ja askarrella. Tarjolla myös välipalaa. Kerhoa ohjaavat Margit ja Marika Pulkkinen, heiltä voi kysyä kerhosta: margit.pulkkinen@evl.fi tai marika.pulkkinen@evl.fi

Sählyä pääsee pelaamaan Sählykerhossa Tahvonlahden koululla tiistaisin 16-17 ja Roihuvuoren ala-asteella torstaisin 16-17. Sählykerhoista vastaa Marko Anttila, lisätietoja voi kysyä marko.anttila@evl.fi.