30.04. Onneksi olkoon: Mirja, Miia, Mira, Mirva, Mirka, Mirjami, Mirella, Mirkka | Palaute
Pitäjänmäen seurakunta

Yli 65-vuotiaiden jumppa Pitäjänmäen kirkolla

Pitäjänmäen seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli06.05.2024 klo 13:30 - 14:15 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPitäjänmäen kirkko, Turkismiehenkuja 4, 00370 Helsinki

Kunnon kaveri -toiminta kutsuu ikäihmisiä liikkumaan

Toiminta on tarkoitettu yli 65-vuotiaille kotona asuville, jotka haluavat lisätä liikuntaa ja hyvinvointia arkeensa.

Kunnon kaveri – 45 minuutin jumppa maanantaisin klo 13.30 Pitäjänmäen kirkolla. Kauden viimeinen kerta 6.5. Huom! Ei jumppaa 1.4.

Miina Sillanpään Säätiön alueellinen Kunnon kaveri -hanke yhteistyössä Helsingin kaupungin kanssa on edistänyt iäkkäiden liikkumismahdollisuuksia Länsi-Helsingissä. Hankkeessa lisätään ikäihmisten fyysistä aktiivisuutta ja lievennetään yksinäisyyden tunnetta liikkumisen keinoin.

Järjestäjä: Pitäjänmäen seurakunta
Yhteyshenkilö: Hele-Elina Saari