27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute
Pitäjänmäen kirkko

Päivärukoushetket jatkuvat tiistaisin ja torstaisin

03.10.2023, 12:59
Päivärukous on noin vartin kestävä pieni hengähdyshetki keskellä päivää. Rukoushetkessä huomioimme tarpeen mukaan ajankohtaisia ja henkilökohtaisia rukousaiheita.
Nainen rukoilee kädet ristissä Raamattu pöydällä, teksti Kiitos, että rukouksen tie on aina avoinna meille jokaiselle

Jos tulet päivärukoukseen kesken työpäivän, voit aivan hyvin pitää rukoushetken jälkeen oman evästauon kirkon tiloissa.

Päivärukouksen voi johtaa myös vapaaehtoinen seurakuntalainen. Jos olet kiinnostunut, kysy tehtävästä lisää Maika Vuorelta,
p. 040 720 3881, maika.vuori@evl.fi

Päivärukous tiistaisin ja torstaisin klo 12 Pitäjänmäen kirkossa. Ei pyhäpäivinä.

Kirkkosali on rukouksen paikkana muutoinkin avoinna aina, kun se on mahdollista, mutta vähintään seurakuntatoimiston aukioloaikoina.

Messuja, Raamattua ja rukousta

Katso TÄSTÄ muut hengelliset tilaisuudet Pitäjänmäen kirkolla.