28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute

Konsertteja ja musiikkitoimintaa keväällä 2024

Pitäjänmäen seurakunta

22.12.2023, 09:39 /  päivitetty 26.01.2024, 12:03
Tule nauttimaan konserteista ja osallistu suosittuihin ja toivottuihin yhteislaulutilaisuuksiin. Tilaisuudet järjestetään Pitäjänmäen kirkossa, Turkismiehenkuja 4, Helsinki.
piano, ruusut ja nuotit

LAULA KANSSAMME -YHTEISLAULUTILAISUUS

to 25.1. klo 14

to 22.2. klo 14

to 30.5. klo 14

Lauletaan yhdessä tunnettuja ja rakastettuja ikivihreitä sävelmiä. Säestäjänä kanttori Kylli Ahola.

KYNTTILÄNPÄIVÄN KONSERTTI su 4.2. klo 17

Lauluja toivosta, valosta ja rakkaudesta. Elina Vettenranta, laulu, Jussi Pyysalo, piano.

Vapaa pääsy, ohjelma 20 e Yhteisvastuun hyväksi syrjäytymisvaarassa olevien nuorten ja heidän mahdollisuuksiensa tukemiseen.

LAULAEN PÄÄSIÄISEEN su 24.3. klo 16

Tule laulamaan ja kuuntelemaan rakkaimpia pääsiäisajan virsiä. Säestäjänä kanttori Kylli Ahola.

SUOSITUIMMAT RIPARILAULUT su 21.4. klo 16

Muistatko vielä mitä riparilauluja omalla riparillasi laulettiin? Laulamme Nuoren seurakunnan veisukirjoista suosituimpia lauluja.

Tervetuloa kaikenikäiset!

KEVÄTKONSERTTI pe 3.5. klo 19

Sekakuoro Procantus. Vapaa pääsy, ohjelma 10 e.

LAPSILLE MUSIIKKIPYHÄKOULU

Musiikkipyhäkoulu kokoontuu kokeneen kirkkomuskariopettajan Heidi Saarikosken johdolla kerran kuukaudessa sunnuntaisin klo 10-11 messun aikana.

su 21.1.

su 11.2.

su 24.3.

su 14.4.

su 5.5.

Pyhäkoulussa on mm. laululeikkejä, soittimien soittamista, käsinukkeja, alttaripöydän koristelua yhdessä, rukouksiin ja raamatunkertomuksiin tutustumista toiminnallisesti ja leikkiä / maalaamista / piirtämistä / muuta mukavaa tekemistä. Usein olemme myös kipaisseet pyhäkoulusta ehtoollispöydässä käymään.

Alle nelivuotiaat tarvitsevat pyhäkouluun oman aikuisen mukaan. 4-12 -vuotiaan lähiaikuinen voi halutessaan osallistua messuun tai tehdä muuta itselle voimia antavaa pyhäkoulun ajan. Pyhäkouluperheet ovat myös tervetulleita lopuksi kirkkokahveille.