02.05. Onneksi olkoon: Viivi, Vuokko | Palaute
Pitäjänmäen kirkko

Musiikkipyhäkoulu Pitäjänmäen kirkolla

Pitäjänmäen seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli05.05.2024 klo 10:00 - 11:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPitäjänmäen kirkko, Turkismiehenkuja 4, 00370 Helsinki

Tervetuloa musiikkipyhäkouluun!

Musiikkipyhäkoulu kokoontuu sunnuntaisin 21.1., 11.2., 24.3., 14.4. ja 5.5. klo 10-11 kokeneen kirkkomuskariopettajan Heidi Saarikosken johdolla.

Pyhäkoulussa on mm. laululeikkejä, soittimien soittamista, käsinukkeja, alttaripöydän koristelua yhdessä, rukouksiin ja raamatunkertomuksiin tutustumista toiminnallisesti ja leikkiä / maalaamista / piirtämistä / muuta mukavaa tekemistä. Usein olemme myös kipaisseet pyhäkoulusta ehtoollispöydässä käymään.

Alle nelivuotiaat tarvitsevat pyhäkouluun oman aikuisen mukaan. 4-12 -vuotiaan lähiaikuinen voi halutessaan osallistua messuun tai tehdä muuta itselle voimia antavaa pyhäkoulun ajan. Pyhäkouluperheet ovat myös tervetulleita lopuksi kirkkokahveille.

Järjestäjä: Pitäjänmäen seurakunta