05.05. Onneksi olkoon: Melissa, Melina, Maini | Palaute
Pitäjänmäen kirkko

Helatorstain messu ja Toivo-seurat

Pitäjänmäen seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli09.05.2024 klo 10:00 - 11:30 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPitäjänmäen kirkko, Turkismiehenkuja 4, 00370 Helsinki

Tervetuloa Helatorstain messuun!

Päivän aiheena on "Korotettu Herra". Tutustu päivän teksteihin ja rukouksiin täältä.

Liturgina Siiri Luoma, saarnaa Maika Vuori ja kanttorina Kaisa-Maria Tolonen.

Kolehti kerätään nimikkolähettiemme Päivi ja Sakari Löytyn työn tukemiseen Namibiassa Suomen Lähetysseuran kautta.

Messun jälkeen Toivo-seurat

Toivo-seurat ovat vapaamuotoinen hetki, jossa pidetään puheita ja lauletaan kaikkia koskevasta toivosta. Toivoa tarvitaan vastakkainasettelun ja erilaisten uhkien aikana. Kristillinen usko tarjoaa eväitä nähdä lujaa toivoa tässä elämässä ja tulevassa. Voimme rukoilla myös maahamme herätystä sekä silmien avautumista uskolle, toivolle ja rakkaudelle.

Tilaisuudessa mukana pastori ja väitöstutkija Petri Tikka, joka johtaa ja alustaa sekä kirkkoherra Maika Vuori. Mahdollisuus myös spontaaneihin puheenvuoroihin.

Järjestäjä: Pitäjänmäen seurakunta
Yhteyshenkilö: Maika Vuori