19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Pitäjänmäen kirkko

Pitäjänmäen kirkon seurakuntasali 1

09.09.2019, 14:26
Lämpimästi tervetuloa järjestämään tilaisuutta Pitäjänmäen kirkon tiloihin!

Pitäjänmäen kirkon toisessa kerroksessa sijaitseva seurakuntasali 1 on noin 80 hengelle. Keittiö sekä ruoka- ja kahviastiasto ovat juhlan järjestäjän käytettävissä.

Evankelisluterilaisen kirkon jäsenet voivat käyttää salia ja keittiötä korvauksetta kaste-, hää- ja muistotilaisuuksissa. Muista tilaisuuksista, kuten yhtiökokouksista, seurakunta veloittaa tilavuokran tilakohtaisen määrittelyn mukaisesti.

Saliin pääsee hissillä ensimmäisestä kerroksesta.

Tilojen käyttö:

Tilaa voi tulla valmistelemaan varausajan alkaessa, ja sen tulee olla siivottu varausajan päättyessä. Tilan varaaja vastaa järjestelyistä ja tarjoilujen laittamisesta sekä tilan loppusiivouksesta. Suntio neuvoo ja opastaa tarvittaessa esim. keittiölaitteiden käytössä.

Salia voi järjestellä haluamallaan tavalla, kunhan palauttaa lopuksi kalusteet alkuperäiseen järjestykseen.

Käytössä olleet astiat tulee laittaa pestyinä takaisin kaappeihin. Tasot, altaat ja liedet on puhdistettava ja roskat lajiteltava.

Salin varustus:

Flyygeli, valkokangas, videoprojektori, äänentoisto

Pöytien koko: 70 x 140 cm, tarjoilupöytä 80 x 140 cm, tilassa on lapsille syöttötuoleja.

Keittiön varustus:

Kahvi- ja ruoka-astiasto n. 80 hengelle