19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Pakilan seurakunta

Pakilan seurakunnan isos- ja apuohjaajahaku kesän 2023 rippikouluihin on nyt käynnissä!

06.02.2023, 16:14
Isos- ja apuohjaajahaku on parhaillaan auki ja päättyy 16.2. Pakilan seurakunnassa järjestetään ensi kesänä 8 leirimuotoista riparia sekä yksi City-ripari yhteistyössä Oulunkylän seurakunnan kanssa. Isoset ja apuohjaajat ovat isossa roolissa ikimuistoisia riparikokemuksia luotaessa. Muistathan hakea mukaan ensikesän ripareille! :)

Isos- ja apuohjaajahaku on parhaillaan auki ja päättyy 16.2.

Muistathan hakea mukaan ensikesän ripareille! :)

Ilmoittautumaan pääset osoitteessa: https://bit.ly/isosapparihaku2023

Jos sinulla on jotain kysyttävää isos- ja apuohjaajahakuun liittyen, olethan yhteydessä Ida Lemmetyiseen 050 3801418!