25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Pakilan seurakunta

Pakilan seurakunnan avustukset haussa

07.02.2023, 14:38
Kahdenkymmenen-, kymmenen- ja viidensentin kolikoita pinottuina rivissä

Hei alueen toimija, nyt on aika hakea Pakilan seurakunnan avustusta vuodelle 2023

Pakilan seurakunta haluaa avustaa seurakunnan alueen (Pakila, Paloheinä, Torpparinmäki) yhdistysten, järjestöjen ja seurojen toimintaa, jolla tuetaan yhdessä tekemistä ja alueen asukkaiden toimintaa ja elämää. Seurakunta jakaa avustusta yhteensä 7000 euroa, joka voi jakautua eri hankkeiden kesken.

Jos siis yhdistykseltäsi, järjestöltäsi tai seuraltasi löytyy idea tapahtumasta tai toiminnasta, jolla tuettaisiin alueen asukkaita tai vahvistettaisiin alueen yhteisöllistä toimintaa, mutta rahoitusta puuttuu, niin laita hakemus tulemaan. Avustuksen yhtenä reunaehtona on, että sen käyttö ajoittuu vuodelle 2023. Pakilan seurakunnalle tulee lisäksi toimittaa selvitykset tapahtuman, toiminnan tai muun hankkeen suunnitelmista, toteutumisesta ja avustuksen käytöstä.

Hakuperusteet:

1. Hakijan tulee olla seurakunnan alueella toimiva yhdistys, järjestö tai seura

2. Avustusta voi hakea tapahtumiin, toiminnan tukemiseen tai alueen yhteisöllisyyttä vahvistamaan toimintaan

3. Avustus tulee käyttää kuluvan vuoden aikana

4. Uusien yhteistyömahdollisuuksien avaaminen

5. Raportointivastuu Pakilan seurakunnalle

Lähettäkää vapaamuotoinen hakemus, jossa kerrotte mihin avustusta haette (hankekuvaus) ja arvioitu budjetti. Arvostamme uusia yhteistyömahdollisuuksia alueellamme ja rohkeita innovatiivisia avauksia. Hakuaika on 8.2.-31.3.2023. Hakemukset toimitetaan sähköpostilla osoitteeseen pakila.srk@evl.fi. Hakemuksen perilletulo kuitataan sähköpostilla.

Lisätietoja voit kysyä taloussihteeri Taina Hatermalta, 050 434 9942.

Tehdään yhdessä enemmän!