29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Paavalin seurakunta

Kevätpäiväkirja: Terapeuttisen kirjoittamisen ryhmä aikuisille - Ilmoittautuminen nyt käynnissä

Paavalin seurakunta

11.02.2024, 18:05 /  päivitetty 21.02.2024, 12:35
KEVÄTPÄIVÄKIRJA - terapeuttisen kirjoittamisen ryhmä aikuisille Paavalinkirkolla torstaisin klo 17-19 alkaen 14.3.

Itseään voi kannatella kohti kevättä oman kynän avulla. Joskus siitä, mistä on vaikea puhua, voi olla helpompi kirjoittaa.

Ryhmässä kirjoitetaan omasta elämästä ja keskustellaan yhdessä siitä heräävistä ajatuksista. Tekstejä luetaan ääneen, mutta kaikkea ei tarvitse jakaa.

Aiempaa kokemusta kirjoittamisesta ei tarvita. Ryhmässä ei opetella kirjoittamaan paremmin eikä kenenkään tekstejä arvostella. Osallistua saa omana itsenään. Tässä ryhmässä ei tarvitse suorittaa!

Ryhmä soveltuu aikuisille, joilla ei juuri nyt ole elämässään akuuttia kriisiä tai vakavampia mielenterveyden haasteita. Kokoontuminen kerran viikossa torstaisin ajalla 14.3 - 30.5 (ei kiirastorstaina 28.4 eikä helatorstaina 9.5).

Ryhmää ohjaa kirjailija ja kirjallisuusterapiaohjaaja Julia Virkkunen. Ilmoittautumiset sähköpostitse virkkunenjulia@gmail.com ma 11.3. mennessä.