04.05. Onneksi olkoon: Roosa, Rosa, Ruusu | Palaute
Paavalin seurakunta

Kristillinen meditaatio

Paavalin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli08.05.2024 klo 17:10 - 17:50 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPaavalinkirkko, Sammatintie 5, 00550 Helsinki

Kristillinen meditaatio keskiviikkoisin Paavalinkirkon urkuparvella klo 17.10-17.50 alkaen 10.1. ja jatkuen 29.5. saakka

Hiljaiseen rukoukseen kuljettava meditaatio on eri uskontojen yhteistä hengellistä viisautta. Ohjattu meditaatio sisältää lyhyen virikepuheen ja yhteisen meditaation. Ryhmä perustuu kansainväliseen benediktiinimunkki John Mainin elvyttämään erämaaisien harjoitukseen. Ryhmää ohjaa Risto Lehtinen. Olet tervetullut kuuntelemaan Jumalan hiljaista ääntä sisälläsi. Ryhmä on avoin kaikille etsijöille, ei ilmoittautumista.

Ensikertalaisena voit tulla paikalle hiukan aikaisemmin, niin saat tiedot ryhmän toimintatavoista.