29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Paavalin seurakunta

Espoo Sinfonia konsertoi Paavalinkirkossa

Paavalin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli26.04.2024 klo 19:00 - 20:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliPaavalinkirkko, Sammatintie 5, 00550 Helsinki

Espoon Sinfonia esittää kevätkonserteissaan Robert Schumannin ensimmäistä sinfoniaa sekä Pjotr Tchaikovskyn Serenadi jousiorkesterille Espoonlahden kirkossa torstaina 25.4. kello 19 sekä Paavalinkirkossa perjantaina 26.4. kello 19, johtajana Jacky Shin.

Orkesteri toimii työväenopiston Omnian alaisuudessa. Toiminta-ajatuksena on luoda harrastelijamuusikoille tilaisuus soittaa vaativia teoksia kyttäen hyväksi ammattimuusikoiden taitoa ja kokemusta.

Lipput 15 € ja 25 € jonojen välttämiseksi ensisijaisesti verkosta www.espoosinfonia.fi, mutta myöskin ovelta. Tervetuloa nauttimaan kevään tulosta.