27.07. Onneksi olkoon: Heidi | Palaute

Lasten ja perheiden toiminta Paavalissa

Paavalin seurakunta

18.06.2024, 13:44
Tarjoamme lapselle innostavaa ja turvallista tekemistä ja aikuiselle samassa elämäntilanteessa olevan seuraa ja hengähdyshetkiä arkeen.
Iloinen tunnelma, lapsia ja vanhempia kirkossa.

Ajankohtaista

Paavalin varhaiskasvatuksen toiminta on kesätauolla. Tavoitat meidät jälleen 1.8. alkaen. Toivotamme kaikille perheille rentouttavaa kesää!

Muiden seurakuntien järjestämää toimintaa, mm. retkiä, perhekahviloita ja kivoja retkipaikkoja eli vinkkejä kesäiseen toimintaan löydät täältä: KESÄTEKEMISTÄ

Taiteiden yö Paavalissa 15.8. Ohjelmaa kirkon sisäpihalla; mm. lasten konsertti Siina ja Taikaradio klo 17, kasvomaalausta ja muuta kivaa tekemistä lapsille ja perheille. Lisäksi kirkossa konsertteja. Tervetuloa viettämään kesäistä alkuiltaa!

Vauvahieronta 20.8. klo 10, kaikille avoin, ei tarvitse ilmoittautua. Oma pyyhe ja öljy mukaan. Ohjeistusta vauvahierontaan. Tule yhdessä vauvasi kanssa nauttimaan kivasta aamupäivästä Paavalinkirkolle.

Viikkotoiminta Paavalissa

Kokoontumiset jatkuvat jälleen elokuussa 2024.

MUSKARIT 0-3- vuotiaille maanantaisin ja torstaisin. Muskarisivulle pääset TÄSTÄ. Syyskauden ryhmiin ilmoittautuminen avautuu 1.8.2024

PERHEKAHVILA torstaisin klo 9-11. Kokoontumiset Paavalinkirkolla. Lapsille leikkitilaa ja -seuraa. Mukavaa ja rentoa yhdessäoloa, tule silloin kun sinulle sopii. Ei ennakkoilmoittautumista. Maksuton. Kokoontumiset jatkuvat 29.8.

VALLILAN PERHEAAMU pe klo 10-11 Perhetalo Sahramissa, Kangasalantie 11. Järj. Perhetalo Sahrami ja Paavalin srk. Tule yhdessä lapsesi kanssa. Vaihtuvia teemoja; leikkiä, lauluja, loruja, liikuntaa. Kivaa tekemistä arkeen, tule silloin kun sinulle sopii. Avoin ja maksuton. Perheaamut jatkuvat 30.8.Tervetuloa!

KALASATAMAN PERHEAAMU ma klo 9.30-11 asukaskerhotila Sintissä (Kalasatamankatu 20). Kaikille avoin perheaamu, jossa voit kohdata muita vanhempia kahvikupposen äärellä. Lapsille leikkitilaa. Järj. Paavalin seurakunta yhdessä Kallion seurakunnan kanssa. Kokoontumiset jatkuvat 2.9.

SYLIVAUVAT tiistaisin klo 9.30-11. Ryhmä ensimmäisen lapsen saaneiden äideille ja heidän vauvoilleen. Vertaistukea ja -seuraa, iloa arkeen. Ryhmää ohjaavat seurakunnan varhaiskasvatuksen työntekijät ja se kokoontuu 7 kertaa. Seuraava ryhmä aloittaa 10.9. ja siihen ilmoittaudutaan ennakkoon: tuija.heinonen@evl.fi

PÄIVITETTYJÄ TIETOJA TOIMINNASTAMME:

Löydät meidät Paavalin seurakunnan lapset ja perheet Facebook-sivulta.