26.04. Onneksi olkoon: Terttu, Teresa, Tessa | Palaute
Paavalinkirkko

Muistosi Paavalinkirkosta

28.01.2021, 11:58 /  päivitetty 28.01.2021, 12:54
Paavalinkirkko täyttää tänä vuonna 90 vuotta. Juhlavuoden kunniaksi keräämme muistoja Paavalinkirkosta.

Muisto voi liittyä millaiseen tilanteeseen tai hetkeen tahansa. Jos sinulla on kuva muistosta, olisi se upea lisä muistoon. Julkaisemme muistoja somekanavissamme aina Paavaliviikolta alkaen, joka on 28.2.-7.3.

Varmistathan, että kuvissa esiintyvät mahdolliset henkilöt ovat antaneet suostumuksensa kuvien käyttöön tai kuvan ottanut henkilö on antanut julkaisuluvan. Kuittaathan tämän myös viestisi yhteydessä, kun lähetät muiston ja mahdollisen kuvan. Julkaisemme yhden kuvan yhden muiston yhteydessä. Kuva muistossa ei ole pakollinen. Muisto tulee kirjoittaa tiiviisti ja ytimekkäästi muutamilla riveillä.

Voit lähettää valmiin tekstin ja kuvan viestijäpapillemme Elina Pöystille sähköpostitse elina.poysti@evl.fi otsikolla "Minun muistoni".