19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Myllypuron kirkko

Myllypuron kirkon seurakuntasali

23.09.2019, 16:05
Myllypuron kirkko on kaksikerroksinen, monikäyttöinen toimintatila keskellä Myllypuroa. Kirkkosali ja aula ulottuvat toiseen kerrokseen saakka. Kirkkosalia on mahdollisuus tarvittaessa laajentaa avaamalla seurakuntasalin taitettavat väliseinät.
Myllypuron kirkon seurakuntasali ilman ihmisiä

Myllypuron kirkon seurakuntasalissa istumapaikat 100 hengelle. Salissa on käytössä flyygeli, tarvittaessa puheäänentoisto ja AV-valmius.

Salin vieressä oleva laitoskeittiö astioineen on hyvinvarusteltu ja toimiva vaikka lämpimänkin ruuan valmistukseen.

Evankelisluterilaisen kirkon jäsenet voivat käyttää seurakuntasalia maksutta kirkollisisten toimituksien (vihkiminen, hautaan siunaaminen, kaste) yhteydessä pidettäviin juhliin. Muilta vuokra on 200 € / tilaisuus (4h). Hautaan siunaamisissa hinta määräytyy vainajan kirkkoon kuulumisen perusteella.

Tarjoiluista, alkuvalmisteluista ja siivouksesta pitää tilan käyttäjän huolehtia itse. Tila jätetään samaan kuntoon ja järjestykseen, missä se oli ennen tilaisuuden alkua. Pöytäliinoja on mahdollisuus vuokrata seurakunnalta 7,50 € / liina.

Myllypuron kirkko on esteetön ja siellä on inva-wc.

Myllypuron kirkko on Herttoniemen seurakunnan käytössä.