18.04. Onneksi olkoon: Valto, Valdemar | Palaute
Munkkiniemen seurakunta

Verkosto – modernia luterilaisuutta Munkassa

02.05.2019, 11:02
Verkosto on luterilainen seurakuntayhteisö Munkkiniemen sydämessä. Messu joka sunnuntai Munkkiniemen kirkossa klo 17.
Verkosto-seurakuntayhteisö Munkkiniemessä

Verkosto on luterilaisen kirkon piirissä toimiva seurakuntayhteisö. Olemme monen pääkaupunkiseudun asukkaan kotiseurakunta ja hengellinen koti. Verkosto rakentuu messun, erilaisten pienryhmien ja tavoittavan työn varaan. Ytimessä on Jumalan ja toisten ihmisten kohtaaminen ja elämän jakaminen.

Yhteisömme kulttuuri on rento ja pyrimme toteuttamaan luterilaista kristinuskoa nykypäivän menoon soveltuvalla tavalla. Verkoston ovi on avoin kaikille jotka haluavat tulla mukaan. Toimimme kokonaan vapaaehtoisella kannatuksella.

Tahdomme yhteisönä myös palvella kaikkia Munkkiniemen alueen asukkaita ja järjestämmekin mm. vuosittain suuret vappujuhlat ja kesän lopulla venetsialaiset joissa on ohjelmaa koko perheelle.

Tervetuloa tutustumaan! Helpoin tapa tehdä se on tulla messuun Munkkiniemen kirkossa sunnuntaisin klo 17.

Katso alta esittelyvideo Verkostosta.‍