25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Mikaelin seurakunta

Mikaelin Laulajat konsertoi Suomi 100 -juhlavuoden tunnelmissa keskiviikkona 10.5.

02.05.2017, 13:12

MIKAELIN LAULAJIEN KEVÄTKONSERTTI
Mikaelinkirkossa ke 10.5. klo 19

Mikaelin Laulajat, joht. Jukka Okkonen. Ohjelmassa mm. Sibelius, Madetoja, Merikanto, Palmgren, Lehtinen ja Laaksonen. Soolonumerona Sibeliuksen Finlandia, dipl. pianisti Marjaana Merikanto, piano. Vapaa pääsy, ohjelma 10 €.

Mieskuoro Mikaelin Laulajat on aloittanut toimintansa nykyisessä muodossaan syksyllä 2017. Kuoro toimii itsenäisesti, mutta tekee merkittävää yhteistyötä Mikaelin seurakunnan kanssa avustaen mm. jumalanpalveluksissa.

Valtaosa laulajista kuin myös taiteellinen johtaja Jukka Okkonen ovat jo useamman vuoden työskennelleet yhdessä aiemminkin. Kuoron ohjelmisto kattaa musiikkia laajalti aina hengellisistä ja isänmaallisista lauluista mieskuoroserenadeihin ja viihdemusiikkiin – tilaajan toivomuksen mukaan. Joulukonserttien lisäksi kuoron ohjelmistoon kuuluu myös oululaisen tradition mukaan esitettävä Tiernapojat.

Kuoroon otetaan uusia laulajia koelaulun perusteella ja toivomuksena on, että laulajalla on kohtalaisia valmiuksia stemmalaulamiseen.

Mikaelin Laulajia voi kutsua esiintymään yksityis- ja yritystilaisuuksiin. Tiedusteluihin vastaavat Jukka Okkonen, jukkaokkonen5@gmail.com 050 539 6690 tai harri.gulin@saunalahti.fi 0400 705 511.