27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute
Mikaelin seurakunta

Liikettä ja lepoa! Kouluikäisten kevätleiri Korpirauhassa 2024

Mikaelin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli17.05.2024 klo 17:00 - 19.05.2024 klo 14:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboli Muistilehtiö ja kynäVaatii ilmoittautumisen

Viikonlopun mittaisella leirillä ehtii saada uusia ystäviä, syödä paljon, leikkiä, ulkoilla, laulaa ja hiljentyä hartauksiin. Majoitumme noin neljän hengen huoneisiin ja syömme maistuvaa ruokaa monta kertaa päivässä. Liikumme erilaisin, kaiken tasoisille liikkujille sopivin tavoin ja jätämme aikaa myös levolle. Ja pidämme hauskaa! Leiri on kaikille 1.-8.-luokkalaisille, etusijalla Mikaelin seurakunnan alueella asuvat. Leirin hinta on 50€/osallistuja. Ilmoittautuminen 30.4. mennessä.

Samaan aikaan kouluikäisten leirin kanssa Korpirauhassa leireilevät myös perheet. Perheleirille lähteville on erillinen ilmoittautuminen ja leiri on tällä hetkellä täynnä.

Järjestäjä: Helsingin Mikaelin seurakunta
Yhteyshenkilö: Venla Vänskä