02.05. Onneksi olkoon: Viivi, Vuokko | Palaute
Mikaelin seurakunta

Kuoroja kaiken ikäisille Mikaelin seurakunnassa

22.08.2023, 10:37
Meillä voi harrastaa kuorolaulua ja musisointia monenlaisissa ryhmissä. Tervetuloa mukaan!
kuvituskuva

KUOROTOIMINTAA MIKAELIN SEURAKUNNASSA

Aikuisten ryhmät:

ITÄ-SOINTU on iloinen seurakuntakuoro, joka laulaa 3-4-äänistä monipuolista hengellistä musiikkia. Kuoro esiintyy pääasiassa jumalanpalveluksissa ja harjoittelee Vartiokylän kirkolla torstaisin 17.30-19.30. Tätä kuoroa johtaa Mari Lamminen.

CANTUS NOVUS on tavoitteellinen työikäisten kamarikuoro, joka keskittyy ohjelmistossaan keskiajan ja renessanssin kirkkomusiikkiin. Laulamme myös gregoriaanista musiikkia. Mukana yhtyeessä voi olla laulajana tai soittajana, ja esiinnymme konserteissa ja jumalanpalveluksissa. Nuotinlukutaito on tässä kuorossa välttämätön edellytys. Harjoitukset ovat keskiviikkoisin 18-20 Puotilan kappelissa. Lisätiedot ja tiedustelut Katri Vanhamäeltä.

LAULURYHMÄ MELISMA koostuu innokkaista ja ennakkoluulottomista musiikin harrastajista sekä musiikin opiskelijoista. Tähän porukkaan on pääsyvaatimuksena huumorin sävyttämä elämänasenne ja halu heittäytyä uusiin haasteisiin. Harjoitukset pidetään Mikaelinkirkolla pääsääntöisesti tiistaisin klo 18. Ohjelmisto koostuu pääosin nuorekkaasta, hengellisestä musiikista. Tied. Kirsi Honkanen-Punkari.

LAULUT SOIKOON! -ryhmä on avoin, yhteislauluun keskittyvä ryhmä, joka kokoontuu keskiviikkoisin klo 13-14 Vartiokylän kirkolla. Ensin lauletaan ja sitten kahvitellaan. Tämä kuoro ei edellytä sitoutumista eikä kuorolauluosaamista. Laulua johtaa Kirsi Mustonen, 040-514 4712 ja kirsimariamustonen@gmail.com.

MIKAELIN LAULAJAT -SEKAKUORO harjoittelee Mikaelinkirkolla keskiviikkoisin klo 17.30-20. Uusia laulajia otetaan mukaan erityisesti kauden alussa. Ilmoittautumiset ja tiedustelut: kuoronjohtaja Jukka Okkonen p. 050 5396 690 tai jukkaokkonen5@gmail.com.

Lasten ja nuorten ryhmät:

KRISTALLIT kokoontuu harjoituksiin keskiviikkoisin klo 15-16 Vartiokylän kirkolla, ja se on tarkoitettu ala-asteikäisille lapsille. Kuorossa ollaan ilman vanhempia, ja opitaan yhteismusisoinnin ja laulamisen taitoja. Kristallit esiintyy seurakunnan tilaisuuksissa. Tiedustelut: Hanna Järvinen.

NUORET voivat hioa bändisoittotaitojaan Mikaelinkirkolla tai Vartiokylän kirkolla. Jos olet kiinnostunut bänditoiminnasta, ota yhteys Hanna Järviseen!

Päivitetty 9.8.2023.