03.05. Onneksi olkoon: Outi | Palaute
Mikaelinkirkko

Syyrilaisia makuja ja hemmottelua Virkystyspäivässä su 5.3.

01.03.2017, 18:18 /  päivitetty 13.03.2017, 14:50

Yhteisvastuukeräyksen hyväksi tietenkin.

Mikaelinkirkolla pääsee herkuttelun ja hemmottelun makuun ensi sunnuntaina 5.3. klo 12.30 alkaen.

Sunnuntain messun jälkeen on tarjolla
- syyrialaisten makujen kasvisruokalounas (falafelpyöryköitä, tabbouleh-salaattia, hummusta, baba ganoushia ja pitaleipää) sekä kirkkokahvit yht. 10e (pelkät kahvit 2e)
- pikahemmotteluja: manikyyri, käsihieronta, kulmien siistiminen 5e/hoito (virallinen SKY ja Cidesco-kosmetologi)
- arpajaiset: pääpalkintoina brunssilahjakortti Treffipubiin, sekä kampaamolahjakortti
- myynnissä Yhteisvastuutuotteita

Kaikki tuotto ohjataan Yhteisvastuukeräyksen hyväksi.

Tervetuloa ennen tilaisuutta Mikaelinkirkon messuun klo 11. Messussa ovat mukana Anne Granström, Kati Vento, Jaana Makkonen, Markus Siltanen, ja Matti Pohjoisaho. Messun jälkeen Virkistyspäivä klo 12.30. Messun aikana lapsille Pyhis kirkon yläkerrassa.