05.05. Onneksi olkoon: Melissa, Melina, Maini | Palaute
Mikaelinkirkko

Mikaelin seurakunnassa on avoinna suntion virka - hakuaika päättyy 30.1.2024.

Mikaelin seurakunta

17.01.2024, 15:27 /  päivitetty 17.01.2024, 15:28
mikaelin seurakunnat kirkot, syksyistä maisemaa, teksti: tule töihin helsingin mikaelin seurkauntaan

Helsingin Mikaelin seurakunnassa on avoinna suntion virka. Hakuaika päättyy tiistaina 30.1.2024 kello 16.00.

Suntion toimipisteenä tulee olemaan ensisijaisesti Mikaelinkirkko. Lisäksi suntio työskentelee ajoittain seurakunnan muissa toimipisteissä, Puotilan kappelissa, Vartiokylän kirkossa ja Östersundomin kirkossa. Tehtäviin kuuluvat asiakaspalvelu, siivoustehtävät, kirkollisten toimitusten ja tilaisuuksien järjestelytehtävät ja tarjoilujen järjestäminen. Työaika on 114,75 h kolmen viikon jaksossa. Työ on vuorotyötä, siinä on päivävuoroja, iltavuoroja ja viikonloppuvuoroja.

Pätevyysvaatimus on soveltuva ammatillinen perustutkinto ja/tai laaja käytännön työkokemus. Arvostamme sosiaalisia taitoja, joustavuutta ja sitoutumista kirkon tehtävään sekä hyvää suullista ja kirjallista suomen kielen taitoa. Työssä menestymisen edellytys on hyvä töiden organisointikyky ja ajanhallinta. Suntiot kohtaavat työssään paljon seurakuntalaisia, vapaaehtoisia sekä seurakunnan työntekijöitä. Odotammekin, että suntioillamme on hyvät yhteistyö- ja vuorovaikutustaidot.

Tehtävä edellyttää yleisimpien ICT-ohjelmien hallintaa. Suntion tehtävän vaativuusryhmä on 402 (peruspalkka 2.196,76) jonka lisäksi tulevat mahdollinen kokemuslisä, suorituslisä ja soveltuvin osin maksettavat työaikakorvaukset. Virkasuhteessa noudatetaan Kirkon yleistä virka- ja työehtosopimusta. Virka täytetään 1.4.2024 alkaen. Virkaan kuuluu kuuden kuukauden koeaika. Virkaan valittavan on oltava konfirmoitu evankelis-luterilaisen kirkon jäsen.

Sähköinen hakemus tulee toimittaa www.kirkkorekry.fi-järjestelmän kautta 30.1.2024 klo 16.00 mennessä.

Haastatteluun kutsutaan henkilökohtaisesti ja haastattelut pidetään 2.2.2024 klo 17.00-20.00 Mikaelinkirkolla, osoitteessa Emännänpolku 1, 00940 Helsinki.

Lue lisää ja jätä hakemus tästä linkistä.