20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Mikaelinkirkko

Hyvää tekeviä konsertteja

18.03.2019, 12:57
Monessa kevään konsertissa on mahdollisuus tukea Yhteisvastuukeräystä. Maaliskuun lopun musiikkitapahtumissa pääsee kuulemaan rakkausaiheisia lauluja sekä laulamaan itse.
sello yhteisvastuu

Two Moons -konsertti

pe 22.3. Temppeliaukion kirkossa kello 15

Pianisti Sid Hille esiintyy duona vierailevien artistien kanssa Two Moons -konserttisarjassa pitkin kevättä Temppeliaukion kirkossa. Hillen kanssa soittaa kitaristi Jarmo Saari, joka on pitkän uransa aikana tehnyt yhteistyötä muun muassa Jukka Perkon, Annamari Kähärän, Espoo Bigbandin ja Don Huonot -yhtyeen kanssa, soittanut omissa yhtyeissään kuten XL:ssä ja Jarmo Saari Republicissa sekä sooloartistina. Konserttiin on vapaa pääsy.

Lisätietoa Facebook-tapahtumassa.

Suudelmin suljetut kirjeet -musiikkimatinea

la 23.3. Maunula-talossa kello 14

Oulunkylän seurakunta ja Maunula-talo järjestävät yhdessä Suudelmin suljetut kirjeet -musiikkimatinean Maunula-talossa, Metsäpurontie 4, 00630 Helsinki. Ohjelmassa on rakkausaiheisia lauluja sekä romanttisia musiikkiesityksiä "suudelmin suljetuin kirjeiden" kera. Musiikin ohessa näytetään myös kuvia valkokankaalle. Esiintymässä Raivo Savik, viulu, Arja Aholammi-Pylkkänen, laulu ja kirjeet, Maija Pesonen-Kareinen, piano, ja Maunulan lauluryhmä. Kahvitarjoilu ohjelmaosuuden jälkeen. Vapaa pääsy, vapaaehtoinen kahvimaksu Yhteisvastuukeräykselle.

Lisätietoa: www.kirkkohelsingissä.fi/oulunkyla

Mikaelinkirkolla lauletaan yhdessä

ti 26.3. kello 13 Mikaelinkirkolla Kontulassa lauletaan kerran kuussa suomalaisia yhteislauluja menneiltä vuosikymmeniltä. Tiistaina 26.3. kello 13 on vuorossa lauluja Suomesta, tiistaina 30.4. sota-ajan lauluja ja tiistaina 21.5. kauneimmat koululaulut. Kahvittelemaan pääse jo kello 12.30 alkaen. Vapaa pääsy.

Keväällä järjestetään useita konsertteja, joissa voi tukea Yhteisvastuukeräystä. Siksi lipun hinta on korkeampi. Tässä muutamia konsertteja, joiden lipputuloista tuetaan keräystä.