24.04. Onneksi olkoon: Pertti, Altti, Albert | Palaute
Mikaelinkirkko

Mikaelinkirkon messu su 20.8. poikkeuksellisesti klo 18

16.08.2017, 10:56 /  päivitetty 22.08.2017, 12:52

Messussa ovat mukana Mia Iiskola, Marja Lehtinen, Hanna Videll, Seija Välimäki ja Kirsi Honkanen-Punkari. Pyhän aiheena on Etsikkoaikoja. Elämässä on aikoja, jolloin ihminen ja ihmisyhteisöt erityisesti joutuvat ratkaisujen ja valintojen eteen. Omiin kykyihin, ihmisviisauteen ja omaan erikoisasemaan luottaminen estävät usein näissä tilanteissa kuulemasta Jumalan ääntä ja noudattamasta hänen kutsuaan. Etsikkoaikaan pätee sana: "Jos te tänä päivänä kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydäntänne" (Hepr. 3: 15).

Kolehti kerätään synnytysklinikan rakentamiseen Jubaan, Etelä-Sudaniin Suomen Luterilaisen Evankeliumiyhdistyksen kautta.

Poikkeuksellinen alkamisaika johtuu KontuFestarin aikatauluista. KontuFestarin ohjelmaan sunnuntaina 20.8. Emännänpolulla ja Mikaelinkirkolla voit tutustua class=" "
target="_blank">TÄSTÄ.