05.05. Onneksi olkoon: Melissa, Melina, Maini | Palaute
Mikaelinkirkko

Käsityökerho Mikaelinkirkolla

Mikaelin seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli29.04.2024 klo 09:30 - 11:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliMikaelinkirkko, Emännänpolku 1, 00940 Helsinki

Neulomme tossuja vauvoille, villasukkia vanhuksille, hartiahuiveja kirkossa toimiville sururyhmille sekä muuhun hyväntekeväisyyteen.
Myytävien tuotteiden tuotto menee lyhentämättömänä oman seurakunnan diakoniatyön tukemiseen.

Tervetuloa mukaan lahjoittamaan lämpöä kylän asukkaille! Kokoonnumme maanantaisin Mikaelinkirkon takkahuoneessa. Kerho toimii itsenäisesti, seurakunnan työntekijä on taustatukena ja vierailee välillä kerhossa.

Meille voi lahjoittaa myös uusia lankoja. Jos lahjoitat lankoja, niin tuothan vain käyttämättömiä lankakeriä, joissa on etiketti mukana.

Voit myös noutaa kirkolta lankoja ja neuloa omalla ajallasi!

Vuoden 2024 toimintakausi alkaa 8.1.2024
(kerho tauolla hiihtolomaviikolla 19.2. ja pääsiäismaanantaina 1.4.)

Järjestäjä: Helsingin Mikaelin seurakunta
Yhteyshenkilö: Kati Vento