27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute
Meilahden seurakunta

Kysely lapsiperheille

04.05.2023, 11:42
Malmin seurakunta tutkii parhaillaan, mitä palveluja alle 18-vuotiaiden perheet tarvitsisivat alueellaan. Osallistu kyselyyn, linkki jutussa!
Aikuinen jolla kynsilakkaa pitää lasta kädestä kiinni ja teksti Mitä teidän perhe tarvitsisi kevät 2023 Malmin seurakunta

Malmin seurakunnassa on aloitettu perhetoiminnan kehittämisen projekti. Kohderyhmänä ovat perheet, joissa on 0–18-vuotiaita lapsia tai nuoria. Osana tätä projektia järjestämme yhteistyössä MLL:n paikallisyhdistysten kanssa kyselyn Koillis-Helsingin alueen perheille. Kyselyn tarkoituksena on kartoittaa:

• Millaisia palveluita perheesi käyttää Koillis-Helsingin alueella?
  • Mitä palveluita perheesi tarvitsisi?
  • Millaisia palveluita voimme jatkossa tarjota alueen perheille yhteistyössä muiden toimijoiden kanssa?

Kyselyyn vastaaminen kestää n. 5 minuuttia ja se on auki 12.5. asti

Kiitos jo etukäteen vastauksestasi.

Linkki kyselyyn: https://link.webropol.com/s/perhetoimintamalmi

Terveisin

Malmin seurakunnan perhetoiminnan kehittämisprojekti ja MLL:n Malmin, Tapaninkylän ja Pihlajamäen paikallisyhdistykset.