29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Meilahden seurakunta

Kutoisitko kastesukkia Paavalin pikkuisille?

10.01.2023, 11:18
Seurakunnassa kastettaville pikkulapsille kudotaan kastesukkia.
Kastesukkia

Pidätkö käsitöistä? Tule mukaan neulomaan vauvasukkia lahjoitettavaksi seurakunnassa kastettaville vauvoille.

Paavalissa kastetaan vuosittain lähes 150 lasta ja tavoitteena on antaa seurakuntalaisten lahjana jokaiselle pienet sukat.

Sukkia voi tehdä omalla ohjeella tai noutaa kirkkoherranvirastosta Martta-sukkien ohje. Koko on noin 70–80-senttiselle vauvalle, jotta eivät jää aivan heti pieniksi. Virastosta saa myös valkoista ja luonnonvalkoista lankaa.

Omilla langoilla voi antaa luovuuden kukkia. Valmiit sukat palautetaan virastoon, diakoniatyöntekijöille tai suntioille. Kerro lankoja noutaessasi ja/tai sukkia palauttaessasi yhteystietosi, että sinut voidaan liittää seurakunnan vapaaehtoisten rekisteriin.

Lisätiedot: pastori Arja Rannanpää-Kortelainen, arja.rannanpaa-kortelainen@evl.fi tai p. 050 377 4024.