29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute

Hyvän mielen lauantairetki suuntasi lauantaina 28.10. Kaija Aarikan näyttelyyn

Paavalin seurakunta

01.11.2023, 10:24 /  päivitetty 01.11.2023, 10:26

Viime lauantaina 28.11. Paavalin seurakunnasta järjestettiin Hyvän mielen lauantairetki Helsingin Taidehallille. Retki järjestettiin yhteistyössä Helsingin Taidehallin kanssa. Retket ovat osana Mielessä mukana hanketta. Hyvän mielen lauantairetket ovat maksuttomia ja esteettömiä retkiä. Viime lauantain retken kohteena oli opastettu kierros Kaija Aarikan näyttelyyn.

Mielessä mukana hankkeen projektipäällikkö Nina Liikala Paavalin seurakunnasta kertoi, että lauantairetkellä vallitsi iloinen ja rento tunnelma läpi retken. Retket ovatkin olleet kovin suosittuja. Viime lauantaina retkelle osallistui ohjaajien ja opiskelijoiden lisäksi 13 henkilöä. Kaiken kaikkiaan iloisella retkimielellä retkeä taittoi yhdessä 18 henkilöä. Liikala kertookin vielä lopuksi, että Hyvän mielen lauantairetket jatkuvat taas ensi vuoden puolella eri kohteisiin.