25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Meilahden kirkko

Gospelissa soi elämä, toivo ja usko - Gospel is about life, hope and faith

04.03.2022, 09:34
Interaktiivinen työpaja The Story of Gospel Music Meilahden kirkossa lauantaina 5.3.2022 kello 11-13 Gerald T. Smithin seurassa (USA). An interactive workshop The Story of Gospel Music with Gerald T. Smith (USA) at Meilahti Church on the 5th of March.
mies sivusta kuvattuna kädet ylhäällä

Gospelmusiikki on syntynyt lujasta uskosta, silloinkin kun kaikki toivo näyttää olevan mennyttä.

Miten gospelmusiikki on syntynyt, mikä merkitys on gospelmusiikilla ollut ennen ja on nyt yhteiskunnassa, jossa rasismi tänäkin päivänä on yhä todellisuutta. Gospellaulujen tarinoiden avulla tutustutaan gospelmusiikin merkitykseen ja tulkintaan Gerald T. Smithin johdolla.

Workshop toteutetaan englannin kielellä, tulkkaus tarvittaessa tiivistettynä suomen kielellä.

Tilaisuuteen on pääsymaksu 25€, joka maksetaan paikan päällä (käteinen, kortti, mobile pay) tai tilisiirrolla tilille (maksukuitti tulee esittää ovella)

Gospel Helsinki ry

FI80 4746 0010 0236 70

Viestikenttään: WORKSHOP 5.3.