04.05. Onneksi olkoon: Roosa, Rosa, Ruusu | Palaute
Matteuksenkirkko

Waste&Feast-hävikkiruokaravintolat avautuvat turvaohjeistusten mukaisesti

14.08.2020, 12:27 /  päivitetty 14.08.2020, 12:43
Ruokajakelujen palautuessa normaaliaikaan myös seurakuntien yhteisöruokailut alkavat avautua. Matteuksenkirkon Waste&Feast-ravintola ma 17.8.
Hävikkiruokaravintola

Hävikkiruokaa hyödyntävät seurakuntien Waste&Feast-ravintolat avautuvat lähiaikoina. THL:n turvaohjeistusten mukaisesti esimerkiksi käytettävissä olevat paikat merkitään selkeästi ja asiakkaita opastetaan käsihygieniassa. Ruoka tarjotaan valmiiksi annosteltuna. Tulethan paikalle vain terveenä.

Ensimmäisenä ovensa avaa maanantaina 17.8. Matteuksenkirkolla toimiva Waste&Feast Snellu Cafe, jossa lounasta on tarjolla ma-pe klo 11-13. Lounaan hinta on 6 euroa, tuettuna 3 euroa. Osoite on Turunlinnantie 3, Itäkeskus.

Turvavälien säilyttämiseksi Matteuksenkirkon ravintolassa on käytössä puolet normaaleista asiakaspaikoista eli noin 40 paikkaa. Tervetuloa!

Malmin upouusi Waste&Feast-ravintola avautuu ma 24.8. osoitteessa Pekanraitti 16. Hermannin diakoniatalon ravintola on vuorossa ti 1.9. ja osoite Hämeentie 73.