25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Malmin seurakunta

Lapset Lintsille – lahjoita ranneke vähävaraiselle perheelle

11.05.2023, 12:56
Tiukassa taloustilanteessa eläville perheille Linnanmäen vierailu voi jäädä pelkäksi haaveeksi. Lahjoita iloa lapsille ja osallistu Malmin seurakunnan diakoniatyön keräykseen.
Eri ikäisiä lapsia iloisessa touhussa, mukana myös koira, teksti: kesä 2023 lahjoita iloa, lapset lintsille.

Haluaisitko mahdollistaa kesäisen elämyksen koillishelsinkiläiselle vähävaraisen perheen lapselle? Voit tehdä tämän lahjoittamalla Linnanmäen huvipuistorannekkeen vaikkapa yhdessä kaveri- tai työporukan kanssa. Malmin seurakunnan diakoniatyöntekijät toimittavat rannekkeet perheille, joiden kanssa ovat etsineet ratkaisuja talousvaikeuksiin tämän vuoden aikana.

Perheitä on paljon, joten rannekkeiden saajat arvotaan niistä diakoniatyön asiakasperheistä, joissa on kouluikäisiä lapsia.

Toimi lahjoittaessasi näin

Voit joko

• hankkia rannekkeen itse ja toimittaa sen Malmin Varustamolle, Pekanraitti 16, jonain toukokuun keskiviikkona 17.5., 24.5. tai 31.5 klo 16–18. Jos ajat eivät sovi ja haluat silti lahjoittaa, ole yhteydessä Elina Leppihalme p. 050 3732 323.

Tai

Tiedustelut diakoniajohtaja Elina Leppihalme p. 050 3732 323 tai elina.leppihalme@evl.fi.