25.04. Onneksi olkoon: Markku, Marko, Markus | Palaute
Malmin seurakunta

Kesä kaupungissa
– millaista toimintaa toivot koilliseen kesäksi 2023?

09.03.2023, 13:19 /  päivitetty 09.03.2023, 13:24
Vastaa kyselyyn 28.3. klo 21 mennessä.
polaroid-kuvissa eri ikäisiä ihmisiä kesäisessä kaupungissa, teksti: kesä kaupungissa 2023.

Malmin seurakunnassa kehitetään tapoja, joilla kuulemme Koillis-Helsingin asukkaiden toiveita ja odotuksia, sekä lisäämme mahdollisuuksia vaikuttaa seurakunnassa. Tämän pilottihankkeena toimii ”Kesä kaupungissa”-projekti ja siihen liittyvä kysely.

Kyselyllämme on kaksi tavoitetta:

1. Kartoitamme toiveita paikallisilta asukkailta kesän toimintaan.
  2. Annamme mahdollisuuden olla itse mukana toteuttamassa toimintaa.

Koska kesä koittaa pian, pilotin puitteissa ei voida tehdä suuria ihmeitä. Pilotissa edetään olemassa olevat resurssit ja alueen asukkaat yhdistäen, ja viedään siitä toimivat mallit tulevaan seurakunnan toiminnan suunnitteluun.

Seurakuntamme kesäkausi on 1.6.–31.8.2023 ja alueeseemme kuuluvat Malmin lisäksi Jakomäen, Pihlajamäen, Pihlajiston, Puistolan, Pukinmäen, Siltamäen, Tapanilan, Tapulikaupungin, Viikinmäen ja Viikin kaupunginosat.

Sinun ei tarvitse olla seurakunnan jäsen vastataksesi kyselyyn tai osallistuaksesi toimintaan, kaikkien alueen asukkaiden toiveet halutaan kuulla. Jos haluat mukaan toiminnan suunnitteluun tai järjestämiseen, varaa kalenteriisi ensimmäinen kokoontumiskerta ke 12.4. klo 18.30–20 Puistolan kirkko (Tenavatie 4).

Vastaathan kyselyyn 28.3. klo 21 mennessä

Näin osallistut:

Sähköiseen kyselyyn pääset tästä linkistä.

Jos haluat täyttää paperiversion, löydät sen toimipisteistämme: Puistolan kirkko, Malmin Varustamo, Viikin kirkko, Tapanilan kirkko, Pihlajamäen kirkko.

Kiitos osallistumisesta!