18.04. Onneksi olkoon: Valto, Valdemar | Palaute

Yhteys diakoniatyöntekijöihin

Malmin seurakunta

11.04.2024, 15:01
Diakoniatyöntekijä on tukenasi haasteissa ja kriiseissä, kuuntelee ja auttaa etsimään ratkaisuvaihtoehtoja. Ota yhteyttä ja varaa aika luottamukselliselle keskustelulle.
kasvu

Malmin seurakunnan diakoniatyö on alueen asukkaiden tukena monin tavoin. Diakoniatyöntekijät ovat tukenasi elämän haasteissa ja kriiseissä, kuuntelevat ja auttavat etsimään ratkaisuvaihtoehtoja.

Diakonisen avun tarpeessa ota yhteyttä neuvonta- ja ajanvarausnumeroomme p. 09 2340 4481. Varmimmin numeroon vastataan ma–to klo 10–11.30, muina aikoina jätä vastaajaan soittopyyntö yhteystietoineen. Vastaajaa kuunnellaan ja yhteydenottopyyntöihin vastataan arkipäivisin. Voit lähettää soittopyynnön myös sähköpostitse osoitteeseen diakonia.malmi@evl.fi.

Yksittäisten diakoniatyöntekijöiden yhteystiedot sekä työnkuvat löydät työntekijöiden yhteystiedot- välilehdeltä.

Diakoniajohtaja: Elina Leppihalme p. 09 2340 4525