23.04. Onneksi olkoon: Jyrki, Yrjö, Jyri, Jori, Jiri, Yrjänä | Palaute

-taidenäyttely 4.3.–18.3. Lauttasaaren
kirkossa

02.03.2023, 16:34 /  päivitetty 03.03.2023, 11:23
Anja Veikeän näyttelyn teemana on lähisuhdeväkivalta ja väkivallan herättämä tunteiden kirjo.
Taidenäyttely Lauttasaaren kirkossa

"Älä ravistele enää" -näyttelyn teoksissa Anja Veikeä kuvaa prosessia väkivallan aiheuttamasta uupumuksesta ja toivottomuudesta toivon heräämiseen sekä uskoon paremmasta. Veikeä on 52-vuotias sairaanhoitaja, seksuaaliterapeutti ja neuropsykiatrinen valmentaja, joka on työskennellyt päivystystyössä ja kohdannut sekä hoitanut väkivallan uhreja.

Teokset ovat esillä Lauttasaaren kirkon B-rapun aulatilassa 4.3.–18.3.

Avajaiset

Maanantaina 6.3. klo 17.00 Anja Veikeä kertoo teoksistaan Lauttasaaren kirkon Kirkkokahvilassa. Tilaisuudessa ei ole tarjoilua. Osallistujat voivat halutessaan ostaa kahvit Kirkkokahvilasta.

Näyttely on osa Hyvinvoiva ja Ehyt arki –projektia ja Lauttasaaren seurakunnan järjestämää keskustelusarjaa lähisuhdeväkivallasta. Keskustelusarja järjestetään Lauttasaaren kirkossa 6.–8.3. kello 18-20.