19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Lauttasaaren seurakunta

Lauttasaaren uusi seurakuntaneuvosto 2023-2026 on pitänyt ensimmäisen kokouksensa 17.1.

19.01.2023, 12:11 /  päivitetty 19.01.2023, 12:13
Ensimmäisessä kokouksessa järjestäydyttiin ja valittiin uusi projektikoordinaattori vuoden mittaiseen Ehyt ja hyvinvoiva- arki projektiin.
Uudessa seurakuntaneuvostossa on sopivasti konkareita ja uusia, eri ikäisiä ja monilta eri aloilta tulevia päättäjiä.
Seurakuntaneuvoston tehtävään siunaaminen messussa 19.3. klo 11 Lauttasaaren kirkossa, lämpimästi tervetuloa mukaan!
ryhmäkuva
  • Seurakuntaneuvoston varapj. 2023-2024 on Juha-Pekka Sihvonen, hän toimii myös seurakuntaneuvoston kokousten puheenjohtajana. Sihteeriksi valittiin Tomi Panigrahi.
  • Seurakuntaneuvoston valitsemat työryhmät:
  1. Seurakuntaneuvoston jäsenet työvaliokunnassa: Juha-Pekka Sihvonen, Maija Haavisto-Hyvärinen, Kristiina Kartano, Jarmo Räikkönen ja Marjukka Andersson. Varajäseneksi valittiin Eveliina Pikkarainen.
  2. Seurakuntaneuvoston jäsenet strategiatyöryhmässä: Marjukka Andersson, Sofia Kangas, Kristiina Kartano, Jarmo Räikkönen ja Teijo Junnola. -Työntekijöistä strategiatyöryhmään valittiin Annette Markkunen. Lisäksi kutsutaan yksi työntekijöiden edustaja ja kaksi seurakuntalaista .
  3. Seurakuntaneuvoston jäsenet henkilöstötyöryhmässä: Anna Enbuske, Marianne Heikkilä, Marika Koski ja Kari Mattila. Varajäseneksi valittiin Teijo Junnola.
  4. Seurakuntaneuvoston jäsenet kolehtityöryhmässä Sofia Kangas ja Kari Mattila.

• Seurakuntaneuvosto päätti palkata Juulia Siikalan määräaikaiseksi Hyvinvoiva ja ehyt arki -projektin projektikoordinaattoriksi kuuden kuukauden koeajalla. Varasijalle valittiin Katri Tyrväinen. Projektin kustannukset (50 000€) katetaan Helsingin seurakuntayhtymän myöntämällä tarvehankintaisella projetkimäärärahalla.

• Seurakuntaneuvoston jäsenten tehtävään siunaaminen 19.3. klo 11 Lauttasaaren kirkon messussa.