29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Lauttasaaren seurakunta

Meditatiivinen messu Lauttasaaren kirkossa

Lauttasaaren seurakunta

Kalenteri ja kellosymboli28.04.2024 klo 11:00 - 12:00 Ylösalaisin olevan pisaran muotoinen paikkasymboliLauttasaaren kirkko, Myllykallionrinne 1, 00200 Helsinki

Taivaan kansalaisena maailmassa. Meditatiivinen messu rakentuu musiikillisesti rukouslaulujen (Taizé jne.) sekä muun meditatiivisen musiikin ympärille. Kehotus cantate (= laulakaa) sekä sen pohjana oleva psalmi 98 kytkevät tämän pyhän vahvasti pääsiäisajan ”iloisten” sunnuntaiden ketjuun. Seurakunta kulkee Voittajan jäljissä totuudessa ja rakkaudessa kohti täydellistä iloa taivaassa.

Messussa siunataan Taizé-pyhiinvaeltajat.

Pappi: Marko Heusala
Kanttori: Hiski Wallenius
Kirkkoväärtit: Saara Goldhorn ja Teiska Junnola
Musiikissa avustavat Saara Goldhorn, Sofia Kangas ja Laura Sinivaara.

Kolehti Sininauhasäätiön kynnyksettömän nuorten tukipiste Nuolen sekä päiväkeskusten asiakkaiden terveyden ja hyvinvoinnin tukemiseen, materiaaliseen apuun ja vapaaehtoistoiminnan kuluihin.

Voit seurata messua myös seurakuntamme YouTube-kanavalta.‍