27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute

Striimaajaksi Lauttasaaren seurakunnan tapahtumiin? Etsimme vapaaehtoisia

03.04.2023, 12:53
striimaajaksi lauttasaaren seurakuntaan

Lauttasaaren kirkko valmistui kattavasta peruskorjauksesta keväällä 2022, jonka myötä kirkkoon asennettiin laadukas striimauslaitteisto. Laitteisto mahdollistaa erilaisten kirkossa järjestettävien tapahtumien, kuten messujen, konserttien ja keskustelutilaisuuksien striimauksen seurakunnan Youtube-kanavan kautta.

Etsimme tapahtumien striimauksesta ja mahdollisesti videoiden käsittelystä innostuneita vapaaehtoisia mukaan toteuttamaan Lauttasaaren seurakunnan toimintaa verkossa. Järjestämme kattavan perehdytyksen laitteiston käyttöön, joten emme edellytä vapaaehtoisilta laajaa osaamista tai kokemusta striimauksesta.

Striimattavat tapahtumat ajoittuva pääsäntöisesti arki-iltoihin ja viikonloppuihin ja ne sovitaan aina striimaajien kanssa erikseen. Voit siis olla mukana juuri oman aikataulusi mahdollistamissa rajoissa.

Lauttasaaren seurakunta

Myllykallionrinne 1, 00200 Helsinki, Finland

Lisätietoja seurakuntakoordinaattori Tomi Panigrahilta tomi.panigrahi@evl.fi.