29.04. Onneksi olkoon: Teijo | Palaute
Lauttasaaren kirkko

Ristiäiset, häät tai hautaan siunaaminen? Aloita yhteydenotolla seurakuntaan!

Lauttasaaren seurakunta

12.04.2024, 14:53 /  päivitetty 12.04.2024, 15:06
hautajaiset häät

Lauttasaaren kirkon tilat sekä pappi varataan kirkollisiin toimituksiin, kuten ristiäisiin, häihin tai hautajaisiin ottamalla yhteyttä seurakuntakoordinaattoriin. Tilaisuuden toimittava pappi tulee ensisijaisesti seurakuntalaisen omasta seurakunnasta.

ASIOINTI PUHELIMITSE

Kuulutko tai onko omaisesi kuulunut Lauttasaaren seurakuntaan? Varaa kaste, vihkiminen tai hautaan siunaaminen soittamalla seurakuntakoordinaattorille. Voit ottaa yteyttä myös sähköpostitse

Tomi Panigrahi, p. 050 566 5244, ma-pe klo 9–15. lauttasaari.srk@evl.fi.

YHTEYDENOTOT SÄHKÖISESTI

Hautajaisjärjestelyissä voi olla yhteydessä myös Helsingin seurakuntayhtymän Hautapalveluihin tai hoitaa varauksen sähköisen asioinnin kautta. Sivuille pääset täältä!

Hautapalvelut: p. 09 2340 6000. Avoinna ma–pe klo 10–14. helsinki.hautapalvelut@evl.fi.

VIRKATODISTUKSET

Virkatodistusten tilaus on keskitetty seurakuntayhtymään. Virkatodistuksen voi tilata osoitteesta tilaavirkatodistus.fi tai keskusrekisterin virkatodistuspalvelusta, 09 2340 5000.

Asiakaspalvelupiste (Kolmas linja 22 B) on avoinna ma-pe klo 9-12.30. Virasto on avoinna ma–pe klo 9–12.

Lisätietoja löydät täältä!

LAUTTASAAREN SEURAKUNNAN CATERING-PALVELUT

Suunnitteletko juhlia kirkon tiloissa. Lauttasaaren seurakunta tarjoaa catering-palvelut perhejuhliin. Lue lisää täältä ja varaa catering!