27.04. Onneksi olkoon: Merja, Meea | Palaute

Kesätöihin Lauttasaaren seurakuntaan

Lauttasaaren seurakunta

13.03.2024, 14:20 /  päivitetty 19.03.2024, 07:48
Oletko oma-aloitteinen ja aktiivinen? Tykkäätkö puuhailla lasten kanssa? Kiinnostavatko sinua viestinnän tehtävät ja asiakaspalvelu? Haluatko mahdollisuuden kartuttaa työkokemusta erilaisissa seurakunnan tehtävissä? Tule meille kesätöihin!
kesätöitä kesäsetelillä lauttasaaressa

Tarjoamme kesätöitä Kesäseteliä vastaan. Voit lukea lisää Kesäsetelin ehdoista ja hakea sitä Helsingin kaupungin verkkosivuilla (linkki aukeaa uuteen välilehteen). Työaika on Kesäseteli-periaatteiden mukaisesti kahden viikon jaksoissa 6 tuntia päivässä kesä-, heinä- tai elokuussa.

Laita vapaamuotoinen hakemus nuorisotyönohjaaja Varpulle osoitteeseen varpu.koivunen@evl.fi. Liitä hakemukseen

• lyhyt esittely itsestäsi
  • cv
  • maininta sinulle myönnetystä kesäsetelistä
  • toive kesätyön ajankohdasta: kesä-, heinä- vai elokuu

Huolehdithan, että hakemuksesi on perillä 7.4. mennessä.

Lauttasaaren seurakunta on turvallinen ja avara kristittyjen yhteisö, joka kutsuu ihmiset kohtaamaan Jumalan ja toinen toisensa. Kirkon tilat ovat monipuoliset ja tarjolla on paljon erilaista toimintaa kaikenikäisille.