28.04. Onneksi olkoon: Ilpo, Tuure, Ilppo | Palaute
Katukappeli

Kiinnostaako Katukappelin toiminta tai vapaaehtoistehtävät? Tule mukaan mukavaan joukkoon!

Vuosaaren seurakunta

19.12.2023, 09:51
Katukappelissa on monenlaisia kohtaamisia ja toiminnassa on mukana iso joukko vapaaehtoisia seurakuntalaisia, jotka toteuttavat mm. erilaisia ryhmiä, kappelipäivystyksiä, teemailtoja ja maallikkomessua.
Katukappelin edessä iloisesti hymyileviä ihmisiä.

Toimintaan pääse helposti mukaan kysymällä lisää keltä tahansa kappelilla toimivalta vapaaehtoiselta. Pari kertaa kaudessa pidetään myös kappelivalmennuksia, joissa suunnitellaan toimintaa ja vahvistetaan yhteyttä eri toimijoiden kesken.

Uusia tekijöitä otetaan mielellään mukaan! Ota yhteyttä Anttiin, joka on kappelin toiminnasta vastaava pappi, niin etsitään yhdessä oma paikka juuri sinulle Katukappelin monipuolisen toiminnan parista. Tavataan Katukappelilla!

Lisätiedot: Antti Pesonen, 050 4060 039, antti-pekka.pesonen@evl.fi

Katukappelissa tapahtuu paljon

Katukappelissa tapahtuu paljon. Alla olevast tapahtumalistauksesta voit kurkistaa, mitä kaikkea lähitulevaisuudessa on luvassa. Tervetuloa mukaan – osallistumaan tai toteuttamaan!