20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Käpylän kirkko

Vastapuristettu | Oulunkylän seurakunnan oma podcast-sarja

16.04.2021, 09:17 /  päivitetty 27.04.2021, 15:08
pöydällä pitsiliinan päällä raamattu ja kaksi mikrofonia

Jokainen pappi on ammattipuhuja, ja joka sunnuntai Suomen jokaiseen jumalanpalvelukseen valmistellaan saarna. Mutta mikä on saarna ja miten se tehdään? Tähän kysymykseen Vastapuristettu tarjoaa vastauksia.

Ääneen pääsevät Oulunkylän seurakunnan papit ja kanttorit jotka kertovat omasta arjestaan, uskonnosta, kristinuskosta ja seurakunnasta.

“Saarna on hirveän mielenkiintoinen aihe, ja saarna ansaitsee enemmän kuin yhden lukemisen kirkossa. Tämän podcastin avulla voimme laajentaa saarnaa ja sen käyttöä ja tarjota kiinnostuneille taustoitusta päivän raamatunkohdasta” kertoo kirkkoherra Ulla Kosonen.

‍Vastapuristettu -podcast käy läpi seurakunnan elämää ja vuodenkiertoa saarnojen ja seurakunnan työntekijöiden kautta. Podcast on tilattavissa Spotifystä ja Apple Podcasts- palvelusta.

Kaisa ja Tuomas Oulunkylän kirkon takkahuoneessa nauhoittamassa podcastia
Kaisa Heininen ja Tuomas Saloniemi nauhoittamassa ensimmäistä podcastia Oulunkylän kirkon takkahuoneessa.