03.05. Onneksi olkoon: Outi | Palaute
Kannelmäen seurakunta

Terveisiä seurakuntaneuvoston elokuun 2023 kokouksesta

22.08.2023, 13:11 /  päivitetty 22.08.2023, 15:14
Kannelmäen seurakunnan seurakuntaneuvosto piti kesätauon jälkeen ensimmäisen, järjestyksessään seitsemännen kokouksensa maanantaina 21.8.2023. Kokousilta alkoi luottamushenkilöiden ja työntekijöiden yhteisellä päivälliseläl Café Elossa Malminkartanossa.
Violetilla pohjalla Kannelmäen seurakunnan logo ja teksti: Terveisiä seurakuntaneuvostosta.

Kokouksen terveisiä:

• Seurakuntaneuvosto hyväksyi Kannelmäen seurakunnan Toiminta- ja taloussuunnitelman 2024-2026 ja Talousarvion 2024.
  • Seurakuntaneuvosto päätti, että seurakunnan toimintaan käytettäisiin kertyneitä säästöjä vuonna 2024. Seurakunnalla ei ole tiloja, joista luopumalla voitaisiin säästää. Seurakunnan henkilöstömäärän vähentyessä virkojen täyttämistä pohditaan tarkoin. Säästökohteita etsitään yhdessä työntekijöiden kanssa kuluvan syksyn aikana.
  • Seurakuntaneuvosto merkitsi tiedoksi, että Kannelmäen seurakunnan seurakuntaneuvoston ohjesääntö (uuden kirkkolain mukaisesti nimi muutetaan hallintosäännöksi) on vahvistettu Helsingin hiippakunnan tuomikapitulin istunnossa 14.6.2023.
  • Tilastojen mukaan Kannelmäen seurakuntaan on alkuvuoden aikana kastettu ja liittynyt enemmän jäseniä kuin eronnut jäseniä.