20.04. Onneksi olkoon: Nella, Neela, Lauha | Palaute
Kannelmäen seurakunta

Sunnuntaina 6.6. juhlitaan Kummipäivää

31.05.2021, 11:34 /  päivitetty 31.05.2021, 14:07
Mitä jos soittaisit kummilapsellesi valtakunnallisena Kummipäivänä 6.6.?
Valkoisella pohjalla piirretyjä eri värisiä kuvia muun muassa kiikarit, kirkko, käsi, kukka, jäätelö ja teksti kummipäivä.

Vietä kummipäivää!

Kummius voi merkitä paljon sekä kummilapselle että kummivanhemmalle. Kummi on turvallinen aikuinen, joka on läsnä lapsen elämässä ja josta voi kehittyä hyvä kaveri, jonka kanssa yhteydenpito jatkuu aikuisenakin.

Kummin tehtävää voi toteuttaa monella tavalla. Etänäkin voi järjestää kivoja yllätyksiä. Vinkkejä Kummipäivän etätekemisiin löydät osoitteesta kumminkaa.fi

Osallistu somehaasteeseen ja arvontaan

Kaikki Suomen kummit haastetaan mukaan 31.5.–6.6.2021 jakamaan somessa omia ajatuksiaan siitä, millaista poikkeusaikojen kummius on. Kerro parhaat etävinkkisi ja ajatuksesi kummiudesta Instagramissa tunnisteilla #kummipäivä ja #kumminkaa ja merkitse julkaisuun @lastenjanuortenkeskus. Somehaasteeseen osallistuneiden parhaita ideoita jaetaan Lasten ja nuorten keskuksen Instagram-tilillä ja haasteeseen osallistuneiden kesken arvotaan kirjapalkintoja.

Vietetään yhdessä kummipäivää