19.04. Onneksi olkoon: Pilvi, Pälvi | Palaute
Kannelmäen seurakunta

Lasten oikeuksien päivänä Kummipelissä avataan Lukko

11.10.2019, 15:15 /  päivitetty 11.11.2019, 13:59
Luterilaiset seurakunnat järjestävät perinteisiä Kummipelejä Liiga-otteluissa ympäri Suomea. Pian on Helsingin vuoro.
Isä-poika-retken kuva

Helsingissä tämän kauden otteluksi on valikoitunut keskiviikkona 20.11. pelattava HIFK-Lukko. Kummipeleillä on Helsingissä jo yli kolmen vuoden mittainen perinne.

Helsingin seurakuntien yhdessä HIFK:n kanssa järjestämä teemapeli avaa kummeille ja kummilapsille mahdollisuuden yhteiseen ajanviettoon tavallista edullisemmalla lipun hinnalla. Otteluun saa kaksi lippua yhden hinnalla.

Kyseinen päivä on myös YK:n Kansainvälinen lasten oikeuksien päivä. Seurakunnilla on jäähallilla kummipiste, jossa voi esimerkiksi kokeilla kykyjään Stiga-jääkiekkopelissä ja kuulla, miten seurakunnat voivat olla tukemassa kasvatustyötä.

Tapahtuma on osa laajempaa kirkkohallituksen koordinoimaa luterilaisten seurakuntien ja Liigan seurojen yhteistyötä. Projekti tehdään vapaaehtoisvoimin, eivätkä seurakunnat maksa teemaottelusta seuroille.

Tulevan vuoden alkupuolella järjestetään toista kertaa kansainvälinen Kummipeli. Pasilan jäähalissa Jokerit kohtaavat 26.1. Neftehimik Nizhnekamskin. Lisätietoja järjestelyistä myöhemmin.

Edullisemmat liput otteluun voi hankkia ainoastaan linkin kautta. Alennus näkyy järjestelmässä automaattisesti, kun valitsee kaksi lippua kategorioista 2-5.

Hanki liput tästä.

Yhteyshenkilö: Pauli Syrjö